dijous, 29 de gener del 2009

L'excursió a Deià: tot un èxit!!

Tal i com vos vàrem dir, dimecres sortírem d'excursió a fer una passejadeta per la Serra de Tramuntana: margades, ametllers en flor, tarongers, llimoneres, garrovers, oliveres i fins i tot ..... ovelles i mens ens varen acompanyar durant tot el nostre recorregut.

Quan l'autocar ens va deixar a Deià tot d`una enllestírem el recorregut cap a Cala Deià anant pel camí de Sa Vinyassa. Després de mitja horeta d'estar caminant arribàrem a la Cala on poguérem observar la força de les ones i el vent, i fins i tot algú es va banyar una mica els peus jugant amb l'aigua. Va ser molt curiós observar com el torrent davallava ple d'aigua fins a la vorera de la mar... Pareixia un riu!!
Per tornar, pujàrem pel camí dels Ribassos i poguérem observar a més del paisatge tan bonic que ens envoltava l'estructura de carrers del poblet de Deià, que és molt diferent del que estam avessats a veure al voltant de casa nostra.

En definitiva, pensam que va ser una bona ocasió per gaudir de la natura en companyia de tots!!

Per cert, aquesta és una sortida molt recomanable per fer en família en què fins i tot els més petits, la poden fer sense cap dificultat. Animau-vos i després ens ho podeu contar!!

20 comentaris:

roberto peira ha dit...

Em va agradar molt la excursió a cala deià, va ser molt divertit y tots ho varem passar genial!!!!!!!!!!!!!!!
Estefania

Loly Cebrián ha dit...

Na Mònica no va poder venir a aquesta excursió tan xula, però quan va sortir del quirofan va ser una de les primeres coses que em va dir: els meus amics son d'excursió a Deya´, i jo vull anar amb ells.....

NURIA ha dit...

Quina enveja. Jo he fet aquesta excursió i està molt bé. Mentres vosaltres passejaveu nosaltres estàvem fent feina a l'escola. Bé, un altre dia ens tocarà a nosaltres.
M'agrada molt entrar al bloc i veure el que feu. Ànim, seguiu mantenint-nos informats.
Núria

Unknown ha dit...

Segur que ho vareu passar molt bé! M'ha agradat molt veure les fotos; a veure si els de tercer la podem fer el pròxim any.
Fins dilluns!

roberto peira ha dit...

Aquesta excurcio m'ha agradat molt !!!!!!!!!!
MARTA

Anònim ha dit...

Enhorabona per aquestes fotos de professionals.Tots i totes heu quedat d'allò més bé. Ja ho crec que us ha agradat aquesta excursió, i a qui no?

roberto peira ha dit...

bon dia soc en Carlos avuí divendres 23 em lltgit un conte als nins petits;m'agradat molt.
Per cert e cercat informacio del corb marí la podeu trobar en aquesta pagina:http://dgcapea.caib.es/pe/fichas_pe/corb_mari.ca.htm

roberto peira ha dit...

ei!carlos jo tambe e trobat informacio en aquesta pagina!
NURIA

roberto peira ha dit...

Soc n'Helena de 6èB i m'ha agradat molt aquesta excursió. Les vises eren impresionants i tot el camí ha estat molt bonic!!!!XD

Unknown ha dit...

A mi el que + em va agradar va ser quan varem anar a la cala.....
Varem jugar a posarnos damunt les pedres amem qui estava alla sense que les ones li donassin.... Pareixiem nins de 3 anys pero en ho varem pasar benissim encara que jho y alguns + varem acabar xops... ;)

roberto peira ha dit...

som en Nico, perdonau lerror de posar-lo a associació.......
=S

roberto peira ha dit...

JØ no rentenc x que no varem poder estar a la cal 1 poquet + perque era molt divertit...Ðeu :)

Per fer la Ø es fa aixi:alt+157 al teclan numeric de la dreta

Per fer la Ð es fa aixi:alt+209 al teclat numeric de la dreta

Esper que em doneu en algun moment les gracies x la informacio

Nico =)

roberto peira ha dit...

m'ha gradat molt la excursio a deià.jo m'hen vaig posar tot el peu ple d'aigua.

roberto peira ha dit...

jo guadalupe he trobat informació en aquesta pagina:Http://dgcapea.caib.es/pe/fichas_pe/corb_mari.ca.htm

roberto peira ha dit...

va ser molt divertida la excursio a Cala Deia !!!!!!!!!!!!!!!

Andrea Ruiz ...

roberto peira ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
roberto peira ha dit...

Em va agradar molt l'excurció , m'ho vaig passar molt be amb les meves amigues ...
M'agradaria torna-hi anar!!!!!!!!!!

roberto peira ha dit...

El comentari l'ha escrit n'Andrea mar... :) =)

roberto peira ha dit...

no vaig poder anar a la excurció, perquè estava malalta. M'agués agradat anar-hi.
elena valado.

roberto peira ha dit...

la excursio a la cala deia m`agrado molt. es la excursio q mes m`agrado de tots