dilluns, 19 de gener del 2009

Sant Antoni i el dimoni....

A la fi va arribar l'hora de la torrada!! Segons ens han contat ha estat tot un èxit de col.laboració per part de tots, però sobretot per part dels nins i nines que es dedicaren a vendre tot allò que havien portat i de les mares i pares dels cursos de sisè que es varen encarregar de la coordinació i supervisió del que feien els nostres comerciants!!

Moltes gràcies a tots per haver participat a aquesta activitat així com a l'AMIPA per la seva col.laboració en el sorteig.

TOT UN ÈXIT!!

10 comentaris:

Loly Cebrián ha dit...

Va ser una festa ben divertida, els nins i nines que varen colaborar s'ho pasaren d'allò mes bé,i els pares i mares també.
Gràcies a tots els que varen colaborar per que tot sortís bé.....Una salutació

roberto peira ha dit...

El dia de la torrada va ser molt divertit vendre les coques i pasar-ho bé amb els amics!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Estefania

roberto peira ha dit...

M'agradat molt,colaborar per la festa.
Havia molt per vandre;ens o baren pasar molt bè.
CARLOS

roberto peira ha dit...

Va ser molt divertit colaborar y vendren coques . :)

Francisco

roberto peira ha dit...

m'ha gradat molt per que me divertit molt venent coques amb les meves amigues.

roberto peira ha dit...

m'ha gradat molt per que me divertit molt venent coques amb les meves amigues.
Guadalupe

roberto peira ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
roberto peira ha dit...

aunque jo no he estat se que va ser molt divertitfer un trebaal junts (m´agradaria aver-ho fet)
PAULA A.....=)

roberto peira ha dit...

JO NO HI VAIG PODERR ANAR... PERO M'AGES AGRADT .
PEL QUE M'HAN CONTAT VA SER MOLT DIVERTIT

MARTA

roberto peira ha dit...

No vaig poder anar a la festa de Sant Antoni,y segurament va estar molt divertit..
Andrea Ruiz....