dimarts, 21 d’abril del 2009

Ens anam a Barcelona!!

Ha arribat el gran dia!! Ens anam a Barcelona... Recordarem quin és el programa que intentarem fer i esperam que el temps ens acompanyi!


ITINERARI:

** Dimecres, 22

9.00 -- Trobada a l’aeroport de Son Sant Joan
10.30 -- Sortida cap a Barcelona
11.30 -- Arribada i visita panoràmica de la ciutat
Dinar
16.00 -- Entrada a Imax i a l’Aquàrium
21.00 – Sopar i allotjament a l’hotel


** Dijous, 23

10.00 -- Visita al Cosmo-Caixa i al Planetàrium
14.00 -- Dinar
16.00 -- Visita al Museu de la Xocolata, al Parc Güell i passeig a peu per la Ciutat
21.00 -- Sopar


** Divendres, 24

10.00 -- Visita al Nou Camp
14.00 -- Dinar i passeig pel centre de la Ciutat
17.00 -- Arribada a l’aeroport del Prat
19.15 -- Sortida cap a Palma

Ens allotjam a l'hotel Canal Olímpic de Castelldefels.

Recordau: ens veim demà a l'aeroport a les 9.00 hrs... NO FACEU TARD!!

3 comentaris:

roberto peira ha dit...

El viatge m'ha encantat però el que menys m'ha agradat és el menjar pasta tots els dies ha estat un avorriment tot lo altre m'ha agradat moltissim in el que mes el camp nou xerrar a la habitació el museu de la xocolata i les compres bueno un poco de tot a jo personalment m'ha agradat bastant els profesors que han vingut i hem tornaria a anar però ja no podem i això no m'agrada esper que vos agradi el comentari...:)

Elena Garrido Baidez.

roberto peira ha dit...

HOLA SOC NA ROSA RIGO MORENO!!
Jo no he anat de viatje d'estudis...
però de totes maneres m'ho he pasta bè!
M'han cridat per telèfon i he xerrat amb les amigues i m'ho han contat tot...
Ha sigut molt guay per lo que me han contant...
Jo m'ho he pasat bastant bè...


adeu!!


ROSA RIGO MORENO

roberto peira ha dit...

hola soc na claudia el viatge ha sigut molt emocionant... m'ho he passat molt beeeee. lo que mes màgradat ha sigut el cine en 3D. el menjar es lo unic que ha fallat un poc. El hotel ha sigut una passada l'habitació era xulisima hi havia una pantalla de plasma per s'ha nit el primer dia mos varen deixar canviar d'habitació pero va ser un poc desatros ha sigut inolvidable petons claudia