dilluns, 27 d’abril del 2009

A la fi hem fet el nostre viatge!!

Divendres vàrem tornar de viatge feliços, contents i sobretot cansats... moooooolt cansats!
Hem après coses, hem visitat molts de llocs i ens ho hem passat molt bé.
Si voleu saber més coses, llegiu els nostres comentaris!!

roberto peira ha dit...

He estat molt contenta d'anar de viatge amb tots vosaltres! Això m'ha servit per conèixer-vos una mica millor... però la pena és que no tothom pogués venir. Sabeu qui som??

Nico: El que mes m'ha agradat ha estat l'aquarium i el que manco m'ha agradat ha estat el menjar (estava dolent i ames ames el menu era molt repetit).El mes divertit ha estat en passeig pel Maremagnum i en més aborrit el museu del Camp Nou (NOMÉS EL MUSEU)

A la pregunta del primer comentari:ets na Jero

roberto peira ha dit...

Hola,som n´Estefania;a Barcelona m´ho vaig passar molt bé,amb els meus companys.
Em va agradar molt, el Parc Güell,però no em va agradar tant el Museu del Camp Nou.El més divertit, va ser, la primera nit a l´hotel.Les pel.lícules en 3D de l´Imax van estar molt bé;i vam anar a les Rambles;el dia de San Jordi.
La primera nit a l´hotel al balcó d´uns companys la meva sandalia es va caure a la terrassa de la piscina ; na Jero i na Maria van haver de baixar allà i em van dur la meva sandalia "voladora".
Va ser una experiència inovidable!!!!!
Ets, na Jero.

roberto peira ha dit...

Jo crec que ha sigut una experència
molt bona per a mí i per a tots els meus companys.
El que hem va agradar molt era la visita al Camp Nou,el que hem va sorprendre era el museu de les ciències,i també hem va agradar del museu de les ciències era que es podia perticipar a moltes coses.
El que va ser avorrit era la 2a nit a l´hotel,perquè hi havia moltes persones que no vàren fer res.Al museu de xocolata vaig veure
que la xocolata pot tenir moltes formes.Al IMAX em va agradar que pareixia que podies tocar els dinosaures o els peixos,i també el Parc Güell era molt gros,i hem va agradar la camiseta del BARÇA que hem vaig comprar amb en Nico.
VA SER INCREIBLEMENT GRACIÓS I DIVERTIT.

David Abrines :)

roberto peira ha dit...

soc n'Elena V i vull dir que aquest viatge ha estat fantàstic.
El que més em va agradar va ser el museu de la xocolata, una visita...molt dolça!!!!!!!!
Fins una altra. XD.

HOLA!!!
Sóc Desideria,el viatge ha estat fantastic!!!!
1.-dia vam anar a l*imax i mirem 2 pelis 3D,aquarium.
2.-dia vam anar a cosmocaixa,despues al planetarium i finalment visita al museu de xocolata.
3.-dia vam anar al camp nou i vam fer una visita per la ciutat de Barcelona.Va ser fantastic!!!!!!!!!
Anectodas:Se li va caure la sabata a Estefania pel balco,Marina estava fent com si s*estaria xocant amb la cadira i es va donar amb la cadira. El que mes m'ha agradat ha estat cosmocaixa i les pelis.

roberto peira ha dit...

Lo que em va pareixer molt curios va ser que quan varem anar a les rambles i quan anavem mirant els llibres hi havia un que de titol era "guia per matar zombis" i et deia passes per matar un zombi xD.
Era molt extrany i pareixia que l'escritor era un boig xD

Julien
i a la resposta ets na Jero

roberto peira ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.

Som na Desideria un altra vegada perque se m*ha oblidat de contestar la pregunta ets na Jero

I algo molt gracios va ser quan estaben menjant i na marina li va dir a en nico que tenia al reves i en nico se la va llevar i se la tornar a posar pero un altre vegada al reves xDDD

Julien

roberto peira ha dit...

El que més m´agradad a sigut l´otel,l´aquari, i el museu de chocolate.Però a vegades és que el que menys és el CAMP NOU.El primer dia vàrem anar a l´aquari i al imax3D.El segon dia vàrem anar al COSMOCAIXA i desprès al MUSEU DE CHOCOLATE i al final a la FIRA DEL LLIBRE.El tercer dia vàrem anar al CAMP NOU.El més gracios a sigut quan na ESTEFANIA per la nit se le va caigut la sabata casi a la piscina.

Soc en Sergio!

L'autor ha eliminat aquest comentari.
roberto peira ha dit...

A jo el que mes m´ha agradat ha estat el COSMO CAIXA per que he pogut veure moltes coses que no havia vist mai .
Varem poder veure els cerbells del cos huma i de altres animals.
El que no m´ha impresionat a sigut el camp nou del barça per que varen dir que era bamos una xulada i a jo no m´ho va pareixer, es la meva opinio(però el menja va estar dolent i repetit )Lo demes va estar fantastic!!!!=]

I QUE ABANS M´AGRADABA UN MUNTER LA PASTA I ARA ESTIC FARTA D´ELLA
que be que per desayunar no varen posar pasta !!!!!
¡ ets na jero!

!!!som na PAULA ANDREA!!!!!!

roberto peira ha dit...

Hola som na Mar,fer un viatge amb la teva clase es molt divertit!!!!
Quan varem estar en Barcelona m'ho vaig pasar super bè!!!!!!M'agradaria repetir-ho un altra vegada.
I hem pogut conèixer els profesors amb un altre cara...Sòn molt divertits!!!!!!!!
Gero, gracies per curarme el meu dit del peu.
Petons!!!!!!

Hola,
Som na Paula Gomila i vull dir que aquest viatge ha estat una de les experiències més divertides i emocionants que hem pogut viure tota la classe.
UN 10 EL QUE VAREM VIURE A L'HOTEL !!!
Gràcies a na Maria Burguera que ens va dur de tendes XD.
I la part cultural molt interessant.

Una abraçada per tothom. Besos

roberto peira ha dit...

HOLA SOM NA MARINA I VULL DONAR LES GRÀCIES ALS MESTRES PER HAVER ORGANITZAT UN VIATGE TAN FANTÀSTIC, GENIAL I MERAVELLÓS... NO PUC TRIAR EL QUE MÉS M'HA AGRADAT O EL QUE MENYS PERQUÈ TOT HA ESTAT PERFECTE (MENYS EL MENJAR) ENCARA QUÈ HEM ENYORAT MOLT A NA TONA ENS HO HEM PASSAT FABULOSAMENT I ESPERAM QUE ELS MESTRES HAGUEU DISFRUTAT TANT COM NOSALTRES.
AMB AMOR: LA SENYORA MAL DE CAP (MARINA)

Per cert... la resposta ,és Maria Burguera...
MARINA

Alba ha dit...

Soc n'Alba
El viatge va ser molt divertit sobre tot la excursió al Museu de la Xocolata i lo que menys el museu del camp nou, el camp de futbol está millor. Peró m'hauria agradat mes el Tibidabo!!!!!!!!!!

roberto peira ha dit...

Noa: Hola! Em va agradar molt el viatje a Barcelona!

No vaig pegar ull a tota la nit dels nervis!

Em va encantar tot!!! Va ser inpresionant!

Va ser una pena lo de la nit pero bono... Un peto a tots!

Soc en Pere Manel:
Pere Manel:Ha sigut un viatge inolvidable. Però si hagues vingut na Tona ho hauriem passat millor.
Tot ha estat fantàstic però m'ha agradat moly l' Imax i el Museu de la Xocalata. També ha estat bé el Camp Nou, és molt gros. M' ha encantat el viatge i la seva experiència. Els professors també s'han portat molt bé. Enhorabona!

Hola soc en Maceo!
El viatge d´estudis va ser molt divertit i va ser el meu primer viatge perquè jo no vaig anar a valencia.
Ha sigut super divertit!
gracis!!!

Hola som n'Anabel.
Al viatge d'estudis va ser una experiencia molt emocionant perque no es podrar mes tenir una experiencia com aquesta.
A s'hotel va ser super divertit perque feiem festa aunque varem tenir unes quantes circunstancies pero no va ser res ami em va agradar molt be esper que els nins petits tambe quan es fasin grans que tambe o puguin viure!!!!!!!!!!!!!!!!!!!