dimecres, 3 de desembre del 2008

LA POR!!

Aquesta és la presentació que ens va preparar n'Aina, la practicant, en motiu de les activitats d'aprenentatge que ens va fer sobre la por. Va escollir treballar aquest tema perquè el llibre de l'Estimadíssim que hi ha a l'entrada de l'escola, tractava sobre les diferents pors que podem tenir. Per això, va preparar quatre sessions dedicades a treballar aquest tema. A la primera sessió, ens va contar el conte del ratolí i després ens va posar aquesta presentació perquè tinguéssim més clar les principals característiques de la por:

Alguns moments d'aquesta sessió:

12 comentaris:

roberto peira ha dit...

va ser molt divertit el treball que vam fer sobre la por !!!!!!!

roberto peira ha dit...

Soc en Carlos i aquest treball ha resultat molt divertit!

roberto peira ha dit...

Francisco : me gusto mucho lo de la por :)

roberto peira ha dit...

haurien de sortir mes fotos de siseB som en toni

roberto peira ha dit...

Hola soc en Maceo de 6eB i podrieu posar mes fotos de sise b

roberto peira ha dit...

hola som en toni em va agradar molt lo de la por

roberto peira ha dit...

hola som en rafa i em va agradar lo de la por

roberto peira ha dit...

Hola soc n'Elena V.
a mi em va agradar molt les sesions de la por ide les fòbies.

roberto peira ha dit...

gracies per tot em van agradar totes les activitats

roberto peira ha dit...

Hola, soc n'Helena H. i m'han agradat molt les sesions que ens ha fet n'Aina. Han sigut poques però divertides.
Moltes gràcies Aina.

roberto peira ha dit...

hola soc na claudia i na monica. esta be pero hi ha que possar mes fotos de 6e B perque es un bloc dels dos sises i no mos fa gens de gracia pero hi ha algunes fotos que...Fan molta gracia!!!!!

roberto peira ha dit...

m'ha gradat molt aprendre sobre la por.GUADALUPE